قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی شهاب دارو به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت شهاب دارو و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی این داروخانه از سوی کاربر است.

مدت زمان تحويل

مشتریان تهران با توجه به بازه های انتخابی در هنگام ثبت سفارش می توانند بازه مورد نظر خود را تعیین نموده و در زمان تعیین شده سفارش خود را دریافت نمایند.

مشتریان شهرستان نیز با توجه به اینکه بسته های ارسالی تحویل پست می گردد پس از ثبت سفارش بین 48 الی 72 ساعت کاری سفارش در صورت عدم مشکل از طرف اداره پست سفارش خود را می توانند تحویل بگیرند.

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصی

شهاب دارو با تمام احترامی که برای حریم خصوصی شما قائل است. برای مطالعه، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از شما در خواست میکند. تا بتواند خدمات شایسته و امنی به شما بدهد. برای ارسال سفارشات اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. و از آنجا که کلیه فعالیت های شهاب دارو طبق قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد. برای خرید شما فکتور رسمی صادر میگردد.

همچنین شهاب دارو برای به روز رسانی برخی اطلاعات در وب سایت و تخفیفات و بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده میکند. تا بتواند تخفیفات، جشنواره ها و یا سرویس های ویژه را برای شما ایمیل و یا پیامک کند. شایان به ذکر است که شماره {…} تنها سامانه پیامک (اس ام اس) شهاب دارو می باشد. چنانچه هر گونه پیامک تحت عنوان شهاب دارو و  با شماره دیگری داده شد، تخلف یا سوء استفاده از نام شهاب دارو  است. و سریعا به شماره {…} اطلاع رسانی کنید تا شهاب دارو  برای جلوگیری از تخلفات بعدی اقدام لازم را انجام دهد.

توجه فرماید حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و خواهشا برای جلوگیری از سوء استفاده در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. و در آخر شهاب دارو برای امنیت اطلاعات شخصی شما تمام توان را به کار میگیرد.تا شما خریدی امن و مطمئن داشته باشید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات شهاب دارو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به شهاب دارو  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود. و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد. شما موافقت می‌‏کنید که شهاب دارو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و…) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا طرح های تخفیفی، امکان دارد شهاب دارو  برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه شهاب دارو  را در پروفایل خود لغو کنند.

نحوه ثبت شکایات 

برای ثبت شکایات مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی مشکل خود را با بخش پیگیری سفارشات شهاب دارو در میان بگذارند و هم چنین برای ثبت شکایات می توانند به سایت نماد الکترونیک به آدرس زیر مراجعه نموده و شکایات خود را ثبت نمایند.

https://www.enamad.ir

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با پشتیبان های داروخانه آنلاین در ارتباط باشند :

تماس تلفنی : 44729633 با کد 021

قوانین عمومی شهاب دارو

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شهاب دارو  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات داروخانه آنلاین تغییراتی در آینده ایجاد شود. در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.