قوانین شهاب دارو

  1. براساس دستور اکید سازمان غذا و دارو، مرجوع تمامی محصولات داروخانه چه به صورت خرید حضوری و چه فروش آنلاین امکان پذیر نیست. این موضوع ذیل بخشنامه “لزوم نظارت دقیق بر اجرای قوانین تحویل” مطابق لینک https://fdo.tums.ac.ir/uploads/282/2023/Jun/14/nezarat.pdf قرار می‌گیرد و شهاب دارو امکان و اجازه مرجوع محصولی را بدون دلیل موجه ندارد و در شرایط خاص زیر با توجه به نوع کالا، با حفظ اصالت، عدم بازشدگی پلمپ و درب محصول و ضمن ارائه فاکتور و فیش خرید (در بازه زمانی معین برحسب نوع محصول) امکان مرجوعی یا جابجایی محصول مهیا است:
    • وجود مغایرت از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت (امکان ایجاد چنین مشکلی به دلیل نظارت دقیق پیش از ارسال محصولات و تطبیق مشخصات کالا با ویژگی‌های محصول در وب سایت، بسیار کم است)
    • تغییر فاز و کیفیت محصولات و آسیب ناشی از حمل کالا (امکان ایجاد چنین فقط به دلیل شرایط نامناسب حمل و نقل است که این مورد نیز به دلیل نظارت و پایش عملکرد شرکت‌های حمل کالا به ندرت اتفاق می‌افتد)
    • جابجایی محصولات دارای سایزبندی (بیشتر در تجهیزات پزشکی و ارتوپدی اتفاق می‌افتد که تدبیر لازم جهت پیشگیری از وقوع چنین مشکلی با مشاوره همکاران بخش ارتوپدی بنابه درخواست مشتریان اندیشیده شده است)
    • در صورت عدم موجودی محصول (به دلیل تفکیک انبار محصولات فروش آنلاین با فروش حضوری، امکان وقوع چنین مشکلی به حداقل رسیده است و در صورت حادث شدن چنین مشکلی، شماره کارت از مشتری دریافت می‌شود و مبلغ تا 48 ساعت به ایشان واریز می‌گردد)
    • اگر تاریخ انقضای محصول کمتر از 2 ماه یا Serving Time مکمل خریداری شده کمتر از حد مصرف باشد، کاربر می‌تواند درخواست مرجوعی کرده و مبلغ خرید را دریافت کند
    • اگر اصالت کالا از نظر کد IRC مورد تایید نبوده و محصول فاقد برچسب اصالت کالا (تی‌تک) باشد. آموزش روش‌ استعلام برچسب اصالت کالا در لینک آپارات به نشانی https://www.aparat.com/v/nrmZk موجود بوده و از طریق سامانه بررسی اصالت محصولات سلامت محور در وب‌سایت سازمان غذا و دارو در لینک https://ttac.ir/Inquiry با وارد نمودن شناسه رهگیری (UID) و کد اصالت مهیا است.
  1. در صورت تمایل در دریافت حضوری محصولات ثبت سفارش شده در وب‌سایت، یک ساعت پس از زمان ثبت سفارش آنلاین، در داروخانه شبانه‌روزی شهاب حضور داشته باشید. توجه داشته باشید قیمت آنلاین به دلیل تفکیک در انبارداری و زمان متفاوت خرید از شرکت‌های دارویی، طبعا از قیمت حضوری تفاوت داشته و در بیشتر موارد، قیمت آنلاین به دلیل ارائه تخفیف‌ها براساس جشنواره‌های متنوع به تمامی مشتریان و همچنین ثبت کد تخفیف اعضای باشگاه مشتریان به مراتب کمتر از قیمت حضوری است.
  2. تمامی واریزها به شماره‌ حساب‌ها و شماره کارت مشخص شده در لینک مجوزها به نشانی https://shahabdaru.com/%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%d9%87%d8%a7/ صورت می‌پذیرد و پرداخت به سایر حساب‌ها جز موارد مذکور، براساس بخشنامه سازمان غذا و دارو امکان پذیر نیست. برای سفارش‌های سرویس پرداخت در محل (COD) و واریز وجه به دلیل تغییر در تعداد و نوع محصول ثبت سفارش‌شده فقط به شماره کارت
    5585 2666 3389 6104 به نام دکتر شهاب مزدارانی واریز صورت می‌پذیرد.
  3. تمامی تماس‌ها جهت ارائه راهنمایی ثبت سفارش، مشاوره محصولات و پشتیبانی آنلاین فقط از طریق شماره 91099353-021 صورت می‌پذیرد
  4. همکاران ما در سامانه پشتیبانی آنلاین شهاب دارو (گفتینو) از 7 صبح تا ساعت 24 آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مشتریان محترم شهاب دارو هستند. مدت زمان صف انتظار جهت پاسخگویی آنلاین به پیام‌ها در ساعات شلوغی حدود 15 دقیقه خواهد بود
  5. پشتیبانی سفارشات از 7 صبح تا ساعت ساعت 22 انجام می‌گیرد
  6. با توجه به قوانین فروش آنلاین محصولات دارویی، براساس بخشنامه‌های متعدد سازمان غذا و دارو، امکان و مجوز ارسال دارو از بستر آنلاین مقدور نیست. با این وجود، طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ارتوپدی، محصولات و ملزومات مادر و کودک، مکمل‌های ورزشی و بدنسازی، مکمل‌‌های غذایی و ویتامین‌ها با ارائه تخفیفات جهت رفاه و کسب رضایت بیشتر مشتریان در شهاب دارو ارائه می‌شود.