ارسال رایگان

ارسال از طریق پیک ویژه شهاب دارو: در صورت ثبت درخواست مشرتیان جهت ارسال با پیک ویژه داروخانه، آماده‌سازی و بسته‌بندی سفارشات، از ساعت 7 صبح انجام شده و محصولات، راس ساعت 8 از داروخانه تجمیع شده و در بازه زمانی ساعت 11 الی 19 توزیع می‌گردد. سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 7 صبح، فردا بسته‌بندی و ارسال می‌گردد. بیمه محصولات بر روی مبلغ

پیک اعمال شده که معادل ارزش محصول خریداری شده است. به محض دریافت محصولات توسط پیک، پیامکی با این مضمون “سفارش شما با کد تحویل … تا ساعتی دیگر به دستتان می‌رسد” به مشتریان ارسال می‌شود و در صورتی که در مهلت تعیین شده، برای تحویل گرفتن سفارش حضور نداشته باشید، پیک ویژه داروخانه طبق قوانین شهاب دارو موظف است به سمت مقصد بعدی حرکت کند و تحویل این‌گونه سفارشات جا مانده را به فردا موکول می‌نماید. ذکر این نکته ضروری است که در تحویل این سفارش برای بار دوم، نصف بهای پیک، معادل مبلغ 18 هزار تومان به دلیل مراجعه مجدد، از مشتری دریافت می‌گردد. همچنین شایان ذکر است که پیک ویژه شهاب دارو در روزهای کاری (غیر تعطیل) فعالیت می‌کند و ارسال سفارش‌های تعطیلات رسمی و جمعه به اولین روز کاری (غیر تعطیل) موکول می‌شود.

ارسال از طریق پست: آماده‌سازی و بسته‌بندی سفارشات، از ساعت 9 صبح انجام شده و محصولات نهایتا تا ساعت 11 به پست تحویل داده می‌شود. کلیه مراحل فرآیند آماده‌سازی تا بسته بندی و تحویل به پست از طریق پیامک به مشتری اطلاع داده شده و در نهایت کد رهگیری به ایشان ارسال می‌شود. از زمان صدور کد رهگیری، مسئولیت محصول به عهده شرکت پست است. در صورت عدم حضور مشتریان، ارسال مجدد محصولات از جانب پست مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. در این راستا، برای سفارشات تهران تا 3 کیلوگرم مبلغ 36 هزار تومان و بیشتر از 3 کیلوگرم مبلغ 40 هزار تومان و برای شهرستان تا 3 کیلوگرم مبلغ 30 هزار تومان و بیشتر از 3 کیلوگرم مبلغ 35 هزار تومان دریافت می‌گردد.

سروس پرداخت در محل (COD): مطابق بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، سرویس پرداخت در محل جهت تسریع و سهولت در ثبت سفارش، رفاه حال و کسب رضایت مشتریان از طریق ارسال با پیک ویژه شهاب دارو فراهم شده است. با این حال، این قابلیت ماطبق با بخشنامه قوانین شهاب دارو، ضوابط خاص خود را دارد. مهم‌ترین مسئله قابل ذکر در این راستا این است که سفارشات ثبت شده در این سرویس، ذیل بند قوانین داروخانه در مرجوعی کالا قرار می‌گیرد. به منظور تضمین خرید از جانب مشتری، مبلغی به عنوان ضمانت خرید از مشتری در قالب بیعانه دریافت می‌گردد که معادل هزینه پیک بوده و تحت عنوان پیش کرایه تعریف می‌شود. در صورت امتناع مشتری از پرداخت بسته خود، کالا به فروشنده بازگردانده می شود. با این حال، بسیاری از سفارشات ناموفق ممکن است منجر به محرومیت دائمی خریدار از امکان ثبت “پرداخت در محل” در آینده شود. این سرویس هم‌اکنون در سفارش‌های ثبت شده تهران در دسترس است و در چشم‌انداز شهاب دارو، به زودی سفارش‌های کرج و شهرستان‌ها نیز از این قابلیت برخودار خواهند بود. ذکر این نکته ضروری است که محصولات ارسالی از این سرویس، هیچ تفاوتی از نظر کیفیت، اصالت کالا و قیمت با سایر سفارشات ثبت شده آنلاین ندارد.